idag...

så chattade jag med en tjej som heter MichaelJacksonz! Det första hon skrev var det här:

 

såååå snällt asså :D love it :D

asså att bara skriva sådär gör mig helt tårögd (asså nu överdrev jag lite men jag blir ändå superglad :D).
jag blir glad av alla komentarer jag får i min gästbok eller till mina kollage eller album även om det e dåliga och negativa! då vet jag ju att några inte gillar mig :) asså nu tycker ni säkert att jag låter helt sjuk men man lär ju sig ändå att man inte kan bli ledsen för en sån komentar. alla har olika smak :).
alla kan inte gilla alla :)
jag gillar mest de personer som vågar ha sin egen stil (eller jag gillar inte de personerna bättre för det men jag.. beundrar dem!).

för er som inte kan engelska:
det står jag älskar din sajt och medoll, jag ville bara säga det :) lol.
och jag har svarat:
haha tack sååå mycket :)

//NerdyLollol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0