hejhej :)

Idag så surfade jag runt på stardoll, kollade bloggar m.m o då tittade jag på www.britt.blogg.se och hon hade lagt ut ett inlägg som såg ut såhär:

BILD: Stardoll-Zerosv

 


En gömd Hello Kitty butik är på stardoll just nu. Och bara så att ni vet så är nästan allt för icke ss :). BRA VA?! Klicka HÄR eller på bilden för att komma till affären.

TACK tack o tusen gånger tack till britt.blogg.se!

Jag köpte en tröja därifrån faktiskt :) men sen tog pengarna slut så jag får vänta tills imorgon för att köpa nya saker :)

såhär ser den ut:

 

SÅÅÅ SÖT eller hyr :3 :D <3<3

//NerdyLollol

Kommentarer
Postat av: i_LOOOVE_Neo

Taaaaaaack sååååå mycket! Det här är världens bästa BLOGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) 5/5 !

2010-09-28 @ 16:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0