nya o gratis saker!

japp nu ska jag skriva om lite nya grejer som hänt på stardoll! först:

  har det någonsin sett ut såhär? näpp! det har det inte! onödigt tycker jag att det är! asså det var väl bra som det var förut!

(bilder stardollforalla och tussan)


sedan kommer jag bjuda på en gratis sak här:

Gå till www.docoja.com/blue/

Sök sedan efter: http://www.stardoll.com/en/cinema/?id=188

och sedan behöver du bara logga in ;)

KLART!!!

(källa stardoll-zerosv)

japp och en sak till:

Om man går till starplaza och trycker på *nytt* så hittar man de här tröjorna:
 japp team finn och
team lucas tröjor! haha jag stör mig på dem ganska mycket för jag tror alltid att det är team edward eller team jacob! åååå :) haha... för alla mortal kiss fans e de ju helt perfekta ;D jag själv gillar att spela det men jag gör det inte så mycket.

ha det gött ;D

//NerdyLollol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0