liknande och stulet!

japp de här hittade jag idag när jag var inne på stardoll:

ja juste jackan e från stardoll affären och den andra e från moxie affären! ser ni någon skillnad? det gör inte jag! men den ena kostar hela 11 sd och den andra 0 :O konstigt! (bilden e från stardollzero men jag kom på det själv o som jag sa: jag har inga bilder kvar på mitt minneskort)

STUUULET!

nu hittade jag lite saker som e stulet från H&M! kolla:

 de som e inringade e stulna från H&M! jag kommer inte ihåg vilken månad hotbuysen var ifrån på den här bilden menmen här kommer poängen:
här kommer de riktiga grejerna:

en otrolig likhet o det kan inte vara en slump!

//NerdyLollol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0