jag har...

kollat runt lite på andras bloggar och då kollade jag på tussanns blogg och då hittade jag det här:

det e en kille och tjej som har gjort sig själva till twilight figurerna ;D jag tyckte att det lät intressant och försökte kolla på deras suite men tyvärr fanns den inte där, det stod bara att de inte fanns längre... :(((( då fick jag kopiera bilderna från tussann o jag är superledsen för det tussann. killen o tjejen heter typ Bella_La_Swan och EdwardLa_Cullen :) och här ser ni Bella_La_Swan s suite:




(la push, sorry för stavning)
 

och här e bilder från edwards suite:

 
japp det var det och kom ihåg att det var tussann som skrev på bilderna o jag ber om ursäkt ännu en gång för att jag kopierade ;D

//NerdyLollol

LOVE TWILIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0