Nu är jag en surgumma :P

För 6 minuter sedan fick jag den här komentaren på ett av mina bästa kollage (jag blev supernöjd med det):

"Not very good! Check out mine!" kan inte säga vem som skrev det.

Asså jag tycker inte att det är schysst när man säger sådär (inte så bra kolla in mina). Man kanske har jobbat superlänge med sitt kollage och blivit jättenöjd också ska någon annan komma och säga att hon kan mycket bättre! Dålig stil!

Jag raderade såklart komentaren. Jag är ingen som inte tål kritik men det där var inte så jätteschysst att säga. Om man inte gillar kollagen kan man väl säga: Jag tycker inte så jättemycket om det eller något sånt istället för att skryta och säga att man kan bättre.

//NerdyLollol


Kommentarer
Postat av: Linneafea

Gud vad taskigt >:(

Så gör man ju inte, man kan ju inte bara säga att sin är bättre änn nån annans :(

2010-11-29 @ 17:46:38
Postat av: i_LOOOVE_Neo

Jättetaskigt!!! :OOOOO Jag tycker att alla dina kollage är jättesnugga! ;)

2010-12-18 @ 15:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0