hihi jag såg just...

att teamet på www.weloovestardoll.blogg.se har skrivit om mig :3 japp de tackade mig för att jag hade hjälpt de med att hitta vänförfrågningsknappen :) detta var ju såklart ett ganska gammalt inlägg men jag såg det först nu :)
såhär stod det:

Tack!

Tack så mycket: NerdyLollol
Jag trodde att man inte kunde bli kompis tills
Nerdylollol sa att det ligger i ett hörn:O

= Hej hörni vänförfrågningsknappen sitter längst upp i högra hörnet asså under den där rutan
där det står namn, starpoints pengar osv. Den e ganska litem men tryck på den och så kan ni skicka en
Vänförfrågan :)

//NerdyLollol


Kommentarer
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

allt bra med dig? :) puss! ♥

2010-11-23 @ 15:40:12
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0