gud vad snyggt :D

idag blev jag medlem i en klubb på stardoll och där var det en tjej som gjorde ett fantastiskt kollage som hette: Some graffiti is beautiful :)
tjejen heter
elephonte1
och hon är otroligt bra på att göra kollage :D

Klubben som hon hade gjort kollaget till heter Es.Models och det var ju den jag gick med i :P

här kommer en ganska dålig bild på kollaget men om ni vill se det riktiga kan ni gå till den här klubben: Es.Models

asså jag älskar det och jag avgudar tjejen som har gjort det haha nä jag bara skojade men ändå visst är det fint???

//NerdyLollol

ps. sorry för att stilen ser så konstig ut på bokstäverna... vet inte vad som har hänt :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0