De nya ss håren - betyg :P

nu ska jag, NerdyLollol, sätta betyg på alla ss frisyrer. ok nu börjar jag:

1.

 
Detta hår är verkligen supersött :) liksom lite kawaii stil, men tyvärr är det inget för mig så det får:

4/5

2.

 för mig är detta hår tyvärr en superdiss! håret är ju rakt i ögonen och ja, den ser inte så kul ut. Typ stripig... alltså får den:

2/5


3.

 åå jag älskar det här håret :D det är liksom supersött och jag tycker verkligen att det passar på mig! Det är en av mina favoriter så den får:

5/5

4.

 Detta är mitt absoluta favorit-hår :D mer behöver jag inte ha sagt! så jag ger den:

5/5

5.

 riktigt fint hår tycker jag :) men jag gillar inte att det är typ "taggit" på sidan. Så det får:

4/5

6.

 det är coolt att det ser ut som att det blåser men jag tycker att det är för platt så därför får det en:

3/5

7.

 ett ord: supersött! det ser väldigt lekfullt ut och jag älskar det :) det är verkligen en stor hiss så därför får det:

5/5

8.

 coolt :PPP riktigt coolt :D inte riktigt min stil men jag gillar att om man t.ex har blont hår så får man en svart rand längst ner :) det får:

4/5

9.

 coolt att det ser ut som att det blåser, men fortfarande har stardoll inte fixat så att ögonfransarna inte är på håret så därför får den inte full pott:

4/5

10.

 cool höjd på håret men det ser lite ut som en pottfrilla så därför får det:

3/5

det var alla och såklart så trakasserar jag inte de som har de här håren som jag inte gillade, kom ihåg det.

//NerdyLollol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0