Dagens Hiss och Diss!

hej alla läsare ;D jag ska börja med en nya grej som kallas dagens hiss o diss :D då kommer jag berätta om vilka saker som jag inte gillar och vilka saker jag gillar idag :) ok fattar ni? då kör vi igång!

DAGENS HISS (Gånger 2)

 japp här kommer hissen ;)

1. Den översta tröjan är från Fallen Angel och jag älskar den! Den är snygg, enkel och väldigt cool! Jag är väldigt glad att de gjorde en ny kollektion till Fallen Angel så att denna snygga tröja kom med :D

2. Den grönblårandiga tröjan är också absolut en hiss :D Den är från Fudge och jag älskar den också :P Den är väldigt enkel och jag ÄLSKAR den där lilla "rosetten" eller knuten där nere. Men tyvärr är båda tröjorna för ss :(

DAGENS DISS (också gånger två)

 japp här kommer dissen:

1. Om ni tittar upp på den första bilden igen så ser ni ett par stövlar som nästan går upp till midjan! Det är en otrolig diss tycker jag. Jag hatar sånna skor som går så långt upp! Det ser ju ut som byxor. De är från Fallen Angel och stardoll beskriver de som väldigt morderna stövlar och det kan jag hålla med om men jag tycker INTE om de. Det finns flera sånna skor i starplaza och jag skulle aldrig för mitt liv köpa några sådana...

2. Om ni tittar ner på den andra bilden kan ni se en ganska ny topp som stardoll har skapat. Den kallas Fur Peplum Top och kommer ifrån Pretty In Pink. Jag tycker verkligen inte om den! Man kan liksom inte beskriva färgerna för de passar inte ihop! Militärgrön och ljusrosa brunaktigt passar verkligen inte ihop :S Jag gillar den verkligen inte... Kan inte riktigt säga varför.

Här var dagens hiss och diss! VAD TYCKTE NI?

Jag klandrar såklart inte de som gillar att ha på sig de saker som jag dissat för det här är bara min åsikt.

Vad tyckte ni? Har jag helt fel när det gäller dissarna eller hissarna?

//NerdyLollol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0