dagens hiss och diss :P

nu har jag hittat dagens hiss och dagens diss:

Japp dagens diss är:

  Diamond Snake från Palazzo :S den är ganska hemsk tycker jag för det ser typ ut som djurplågeri och, ja jag vet att den inte är riktig men jag tycker inte om den och det är lite taskigt tycker jag... hehe jag vet att jag e lite konstiiiig...

dagens hiss är:

 japp det är den här lilla handväskan från Voile och kostar bara 1 sd (hehe jag stavade fel på bilden) för icke-ss och den e ju supersöt :333 håller ni inte med?

//NerdyLollol

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo den är jätte söt :D



Har redan köpt den! ^^

2010-11-22 @ 16:05:02
Postat av: i_LOOOVE_Neo

Disset har verkligen fötjänat att vara dagens diss!

:D

2010-11-25 @ 13:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0