vad sjutton???

whitestar4

no offence or anything but you dont deserve to win covergirl, and your not superstar, you have nothing in your suite and you dont have many starpoints :/ sorry, its my opinion :/

whitestar4 för 7 minuter sedan

ja sådär skrev en person vid namn whitestar4 till den som är cover girl idag! Asså måste man vara superstar för att förtjäna att vara covergirl? Denna tjejen bara två rum men de var ju jättefina och det är inte bara ss som kämpat med sin docka och med starpointsen.
Alltså man blir ju lite sur även fast det inte gäller mig...
Alltså ni kanske tycker att jag är tjatig men jag kände att jag bara måste ta upp det här så att ingen annan gör så.

//NerdyLollol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0