sry....

för att jag inte har bloggat på länge men idag tänkte jag göra något roligt. En intervju med mig själv! haha xD ja det låter lite ego men vi får se vad ni vill veta om mig.

Vad blir ditt namn baklänges?
NerdyLollol = Lollolydren

Har du husdjur?
Nepp men jag har haft 20 fiskar ;P

Har du gjort en snöängel i år?
jaaaa såklart, när det finns supermycket snö utanför huset så måste man ju bara göra det!
 
Hur långt är det längsta du har legat på sjukhus?

har inte legat där, bara väntat i ett väntrum i 100 år >-<

Platt eller lockigt hår?
på stardoll = båda, verkligheten = platt
Vad gör du när det regnar?
sitter framför datorn, ringer en kompis, spelar nåt spel, skriver, lyssnar på musik m.m.
 
Har en dröm gått i uppfyllelse?

Många..

Vem ringde du senast?
Min bästis

Tycker du om sengångare?
Jag gillar alla djur ;P

Fösta sporten du gick i?
gymnastik men nu går jag på innebandy, fotboll och tennis ;P

Vad längtar du mest till nu?
Julafton! bara 2 dagar kvar!

Hur gammal har du tänkt att bli?
1234567890000 år :D

När åt du en fiskebulle senast?
När jag var liten. Jag hatar det!

Vad drömde du om i natt?
något väääldigt konstigt :D ^^

Vilken tv-serie är bäst?
Simpsons! ;P
 
Kan du gå ner i spagat?
näää men jag kunde det nästan när jag var 6 år.

Vad åt du senast? 
middag (tacos)

Höga eller låga strumpor?
låga

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
japp alltid ^^

Röd,grön,blå eller gul mjölk?
Vit ^^ skojja grön

Sommar eller snö?
Båda! ^^

Bikini eller baddräkt?
båda
Är du mörkrädd? 
nepp

Riktig gran eller plastgran?
Riktig såklart!

Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt..
 
Godaste drickan till frukost? 
Havredryck (hallon eller choklad)

Senast lästa bok?
Hm... Breaking Dawn tror jag eller Percy Jackson.

Vem kramade du senast?
mamma och pappa.... jag älskar att kramas ;P

Älskar du att sjunga?
ja men jag gör det helst i duschen haha xD

Vill du bli president?
näää, boring

Har du någon gång spelat kille i en teater?
jadå!

Duscha eller bada?
badaaa!

Kan du ditt mobil nummer utantill?
japp

Har du tråkigt?
Nej, faktiskt inte :D

Har du gråtit i skolan nån gång? 
ja

Har du någon gång sminkat dig till punkare?


Vilken färg har din jacka?
en är svart och en är turkos och en är röd ;P

Är du höjdrädd?


Vilket land vill du åka till?
Österrike (där jag är född) och Italien (har aldrig i hela mitt liv varit där)

Vem var den senaste som fick dig att skratta?
Min syrra


HAHAHA jag gjorde den här för den va lite kul xD

//NerdyLollol

Kommentarer
Postat av: i_LOOOVE_Neo

Kul med intervju! Jag har legat på sjukhus en vecka förra året! ( personalen var JÄÄÄTTELÅNGSAMMAA!!!! XP) Också har jag gått ner i spagat en gång! När jag ramlade! :§ xD

2010-12-28 @ 14:42:42
Postat av: Linneafea

Jätte rolig interjuv :D

2010-12-29 @ 13:26:05
Postat av: sara

jag har legat i sjukhus i 5 dagar jag blev jätte otålig personalen sa att de gjorde sitt bästa men det tyckte inte jag för de var sååååå TRÖGA!



hahahahahhahahahah hej då

2011-01-06 @ 11:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0